woensdag 28 mei 2008

Nog steeds Nha Trang

Hee luitjes!!

Wij zitten nog steeds met de klitsen lekker in Nha Trang. We heben best nog wel wat ruimte voor wat we willen doen de komende 2 weken, dus kunnen lekker rustig aan doen. Hebben besloten dat we morgen ook nog hier blijven en overmorgen de bus naar Mui Ne nemen. Volgens mij is dat maar een paar uurtjes rijden, dus valt wel mee. In ieder geval geen nachtbus meer :-)

Gister ge-eiland-hopt. Was opzich wel leuk, maar niet helemaal ons ding...
Vandaag helemaal niks gedaan en lekker op t strand gehangen en dit gaan we morgen weer doen. Hier is best een mooi strand en een mooie heldere zee, dus niks mis mee denk ik zo.

Na Mui Ne gaan we door naar Saigon. Denk dat we hier 4 daagjes of zo blijven. Daarna naar de Mekongdelta een dagje of 3 en daarna naar Phu Quoc lekker uitrusten en niks doen. Er is daar trouwens ook niks te doen...hihi. Daarna zit t erop voor ons, maar gelukkig duurt dat nog ff.

Hoe gaat ie bij jullie??
Hou ons maar op de hoogte van nieuwtjes en roddels ;)

Liefs

1 opmerking:

Anoniem zei

Hai, blij dat het jullie goed bevalt. Hier geen nieuwe roddels. De oude kennen jullie al......, hahahaha. Ik heb José zover gekregen dat ze twee dagen bij ons blijft slapen, met de kinderen. Ze gaat zondag met de kids naar de landmachtdagen. Ik heb met Chantal een weekendje weg geboekt. Zij weet nog van niks en gaat straks eerst werken. Zij denkt dat ik middag heb, echter Givan heeft mijn dienst overgenomen. Zal zij ff versteld staan wanneer ze thuis komt. Omkleden en weg !!!!!!! Waarschijnlijk begrijpt ze 's avonds pas wat er gebeurd is. Ik laat het jullie weten. Veel plezier daar. Gaan wij dit weekend ook doen. XXX Patrick (-...en de rest)