donderdag 22 mei 2008

Lekker strandje

Haai guys!

Even snel een berichtje...toch gratis internet in t hotel :-)
Zijn in Hoi An. Lekker weer met de nachttrein..is goed te doen hier.
Hebben sinds Halong Bay met hetzelfde stel gereisd, best gezelli.
Zijn net lekker gedoucht en gaan zo ff ene drinken en wat eten. Eten is echt lekkerrrrr.
Vandaag motortje gehuurd en naar t strand geweest. Hebben t toeristische stuk overgeslagen en naar een stuk strand gegaan waar bijna niemand was, alleen wat spelende Vietnameesjes.
Morgen gaan we hier weer heen, maar dan wat langer...mmmm!!

Werk ze allemaal!!
X

3 opmerkingen:

mariet zei

Bah, ik ben aan het werk.
Jullie lekker genieten en ik maar zwoegen. Het is toch echt oneerlijk verdeeld hoor. Dikke kus van mama

Serena zei

He he, en ik me maar het licht uit de ogen typen op de ZUZ. Het leven is maar oneerlijk verdeeld...

Hahaha, grapje hoor, geniet er maar lekker van!!!

Liefs Sereen

P.S. Misschien een optie om de titel van de blog eventjes aan te passen?

x zei

Ik ben ook aanwezig, daar waar ik mijn hypotheek van betaal. Levens redden en zo......, gewoon de standaard dingen...., enzo!!!!! Hahahahahahaha....., ik praat je wel bij als jullie terug zijn. Grieten (Euhm..., groeten. Daar waar het hart vol van is!!!!!) uit Oirsbeek.