dinsdag 3 april 2007

Next day!

Heeey allemaal...

Zijn we weer!!! Ongeveer op de helft van de trip!
Vandaag echt een superleuke dag gehad.
Om 5!!!!! uur bij het hotel vertrokken om vanuit een hoge berg de zonsopgang op de Himalaya te zien. Eerst een half uurtje met de bus erheen geregen, daarna een hele steile klim van ong 40 minuten...En das echt erg op de vroege morgen en op een lege maag!! Maar was wel echt helemaal de moeite waard! SUPERMOOI!!!!

Daarna zijn Tom en ik gaan paragliden!!! Das pas leuk!! Voel je je net een vogel helemaal vrij in de lucht!!!
Toen wat gaan eten, ff met mijn moeder gebeld, die gaan morgen richting Amsterdam en dan lekker naar Egypte...Ook niet slecht he!
Nog een lekkere massage van een uur gehad voor 6 euro hihi!
Net hebben we lekker gegeten.

We gaan dalijk naar bed, hier is het namelijk een paar uurtjes later dan in Nederland. Morgen om half 9 vertrekken we volgens mij naar Bakthapur.
We proberen deze week nog wel een berichtje op de blog te zetten!!

We hebben al over de 700 foto's gemaakt!! Dus Marjel, daar hebben we wel een dienstje voor nodig hihi!!!


Heel veel groetjes aan iedereen!

Liefs Tom en Caro

Ps: Dank je wel zuster...diarree is gelukkig over!!!!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Caroline en Tom,
Wat een mooie verhalen zeg van die himalaya ! ik zie t zo voor me. En dat dat paragliding...kunnen jullie dat dan? of was dit de eerste keer ? (Zullen jullie wel blauwe armen hebben) Goh zeg Caroline ik was stomverbaasd te lezen dat je van plan was onder werktijd 700 foto`s te gaan kijken met Marjel! Ik had echt nooit gedacht dat jullie zoiets deden. Zo zie je maar, je bent nooit te oud om te leren. Ik ben dan ook meteen gaan puzzelen om de dienstlijst zo te veranderen dat je meteen samen met Marjel dienst hebt. Als het lukt ga ik Thomas er nog bij zetten dan kan die het werk doen en jullie lekker kijken.
Ik hoop dat jullie het verder ook nog fijn krijgen en vooral dat jullie nog weer even tijd hebben om hier wat te schrijven. Het is erg mooi voor ons om zo op de hoogte te blijven! veel plezier!
liefs marianne

Anoniem zei

He schatjes,

Mooie reisverslag, geniet ervan, voordat jullie het weten mogen jullie weer naar jullie geliefde werkplek hahahaha.
Liefs en tot ziens Monique

x zei

hey babes zo telezen hebben jullie t naar jullie zin. geniet er vooral van. hier is vanalles gebeurd. tell ya everything late.ozzie guy op bezoek geweest,was erg gezellig ;) haha.ik ben nu bij pat en chantal.Sorry voor de late reactie bij ons in internet kapot. zien ons snellie. have fun!! kizz floor

x zei

Hey. Fijn dat jullie het te gek hebben. Hier is alles goed. We missen jullie. Geniet er nog van en kom heelhuids terug. XXX uit Oirsbeek