zondag 8 april 2007

Vanuit Bakthapur!!

Hi guys...

Weer een update vanuit Bakthapur!!
Nog steeds in Nepal dus. Hier is t echt heel erg leuk!!
Ondertussen hebben we een mountainflight gedaan.. en uurtje vliegen naast de Himalaya!!!! Dat was echt wel super leuk! We hadden ook echt t goede weer ervoor...soms kan de mist wel eens roet in t eten gooien, maar wij hadden superzicht! Errug mooi.

Met ons gaat het prima. De diaree is over en de koorts in ook niet meer terug gekomen. Tom heeft af en toe nog een beetje dunne, maar met wat immodiums is dat ook zo over.
Vandaag hebben we ongeveer een halve dag door de bergen gelopen. Dat was best eens een fijne afwisseling. Daarna in Bakthapur rondgelopen en net wat gegeten. Ik (Caroline) Ben alleen erg verbrand over mijn hele achterkant...beetje pijnlijk..had ik maar moeten insmeren he!
Daarna wat door Bakthapur rondgelopen wat ook een hele leuke stad is. Net wat gaan eten. Ik had biefstuk wat alleen een klomp vet bleek te zijn! BAH!!!!!!!
Voor de rest is t eten allemaal erg lekker.

Morgen gaan we naar Chitwan national park. Lijkt ons ook erg leuk. Hoop dat we wat dieren kunnen spotten!
Onderweg gaan we raften.. ook leuk dus.
In Chitwan blijven we 2 nachten, daarna gaan we terug met de nachttrein naar India naar Dehli.
Die nachttreinen zijn hier trouwens erg goed te doen! Vorige keer erg lekker geslapen daar.

We vinden het in ieder geval echt jammer dat we nog maar een paar dagen blijven...We hebben t echt super naar onze zin!

Ohw Floor, ben benieuwd naar alle verhalen!! Maar ik denk dat ik t bezoek van de Ozzie guy wel snap ;) kan me der wel wat bij voorstellen!!!
Ben ook wel benieuwd naar de rest...

Thx Marianne...hahaha denk dat wel de foto's ook maar op internet gaan zetten, is wat makkelijker!! Hoe is t daar?? Ben wel blij dat ik nog geen mail van je gehad heb..if you know what i mean!!

Ondertussen zitten Tom en ik ons kapot te lachen! Hier in Nepal is t normaal om je slijm op te rochelen en op de grond te spugen!! Klinkt echt super goor. Soms doen mensen t ook vanaf t balkon, opletten dus. Er lopen dus nu ook wat rochelende mensen lang het internetcafe!

Dikke kus voor iedereen en tot snel!!!
Liefs Tom en Caro

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik begin jullie inmiddels wel al te missen hoor!!!! En ik word stikjaloers als ik zie wat jullie allemaal voor leuke dingen ondernemen!!!!
Maar nogmaals..... geniet van je laatste paar dagen!!!!! Hoop jullie snel weer te zien!!!

Liefs Serena

Sispier zei

Hoi jeugd

heb tot nu toe jullie verslag gelezen en we genieten erg van de avonturen die jullie al beleefd hebben. We bedenken ons nu dat we nog een week langer moeten wachten op de uitgebreide verhalen van jullie twee en dan met de foto's en video erbij.
Geniet nog zoveel mogelijk de komende dagen en veel groetjes

Mam en Pap

Anoniem zei

Hoi Hoi

Ik zal maar even een berichtje sturen want jullie zullen wel weten hoe dat bij troy gaat, zegt hij wel ik doe dat en dan komt er niks.
Ik zie dat jullie het goed naar jullie zin hebben. Geniet er lekker van en als jullie weer thuis zijn komen we snel langs om alle mooie dingen te zien en te horen.

Veel Plezier
Troy en Nathalie